Blagovne znamke igrač
Več kot 70 let si otroških igralnic ne bi mogli predstavljati brez visokokakovostnih lesenih igrač Eichhorn, blagovne znamke podjetja Simba Dickie Group. Z linijo Constructor je podjetje ubilo dve muhi na en mah. Gradbene in konstrukcijske igrače ne le, da zabavajo in spodbujajo otroke vsak dan, ampak so zdaj tudi proizvedene na podnebno nevtralen način. Skupaj z združenjem ClimatePartner so z mednarodno priznanimi projekti varovanja podnebja izračunali, zmanjšali emisije CO2 in izravnali preostale emisije. Pri proizvodnji linije Constructor se uporabljajo regionalne in trajnostne surovine, npr. les s certifikatom FSC.
Polomljene igrače ne sodijo v koš! Plastika je dragocena surovina in ne sme končati na odlagališčih. A prav to se zgodi, ko polomljene igrače odvržemo v koš za embalažo ali za ostale odpadke – gore smeti rastejo. Potrošniki se pogosto ne zavedajo, da običajni obrati za recikliranje niso zasnovani za kompleksne izdelke, kot so igrače. Zato ponudnik družabnih iger in igrač Hasbro financira lasten program recikliranja. Vse pokvarjene igrače in družabne igre Hasbro lahko brezplačno pošljete v recikliranje z nalepko za pošiljanje. Tudi vi lahko pomagate in pokvarjenim Hasbro igračam date novo življenje!
Živeti trajnostno pomeni skrbno ravnanje s surovinami naše narave, kar vključuje ne le zavrženje stvari, temveč, če je le možno, tudi njihovo ponovno uporabo. Podjetje Ravensburger sledi temu pristopu z linijo igrač EcoCreate in bi rad to temo približal otrokom. Svoje prve izkušnje s kreativno ponovno uporabo bi morali pridobiti z izdelki iz linije EcoCreate in enostavno uresničiti različne projekte, ki jih lahko ustvarijo sami. Vsi seti linije EcoCreate so podnebju prijazni. Določen je bil ekološki odtis posameznega seta za ustvarjanje. Pri proizvodnji setov in embalaže izdelkov iz linije EcoCreate se je podjetje poskusilo čim bolj izogniti uporabi plastike. Poleg tega je bila zmanjšana teža izdelkov v setih EcoCreate, da se dodatno zmanjša vpliv na podnebje. Ravensburger izravnava preostali ekološki odtis emisij, ki jih neposredno povzročajo izdelki iz linije EcoCreate.
Mattel si je zadal cilj, da bo do leta 2030 v svojih izdelkih in embalaži uporabljal samo reciklirano plastiko, plastiko, ki jo je možno reciklirati ali bioplastiko. Kot začetek tega je bila predstavljena Barbie Loves The Ocean, prva linija lutk, izdelanih iz 90 % reciklirane plastike. Lutke so izdelane iz plastike, ki bi lahko končala v oceanih na mestih, kjer ni nobenih sistemov za odpadke. Poleg tega Mattel z mednarodnim programom Mattel PlayBack zbira svoje stare in polomljene igrače, da jih reši pred sežiganjem in jih namesto tega reciklira.