Poudarek na trajnosti
Spreminjajoče se vrednote v družbi ter vprašanja o zdravju in trajnosti, so postale pomembne teme razprav. Koncept trajnosti je sodoben odgovor na izginjajoče okoljske vire. Ta pristop si prizadeva ohraniti naravo za prihodnje generacije. Müller je pravočasno prepoznal znake časa in v mnogih oddelkih podjetja ze ukrepa na področju trajnosti.
Izvedite več o tem, kako filozofijo trajnosti izvaja Müller.

Naravna kozmetika

Vedno več je zanimanja za področje narvanih, ekoloških in zdravstvenih vprašanj. Vrednoste, kot so strpnost, varnost in trajnost, igrajo vse bolj pomembno vlogo, še posebej, ko gre za odločitev o nakupu. Ekološki izdelki in izdelki pravične trgovine, ki spodbujajo zdravje, ne da bi škodovali okolju, so v povpraševanju – kar je še posebej očitno na področju naravne kozmetike. Zato je Müller strateško razširiv sortiment na področju naravne kozmetike, saj je trenutno v poslovalnicah na voljo 41 blagovnih znamk in približno 4.000 izdelkov. Poleg klasičnih znamk, npr. Weleda, je poudarek tudi na inovativnih znamkah, med drugim znamki Oliveda in Müllerjevi lastni blagovni znamki Terra Naturi.
V kolikor bi radi izvedeli več o blagovnih znamkah naravne kozmetike v naših poslovalnicah, lepotnih nasvetih ali o pomembnih oznakah, ki so označene na embalaži klikni tukaj.

Mislimo na okolje

Pomislite tudi vi!
K varovanju okolja želimo prispevati s prehodom na uporabo recikliranega materiala in s tem uvajanjem plačjivih nosilnih vrečk. S to uvedbo pričakujemo zmanjšanje porabe plastičnih nosilnih vrečk.

Več informacij najdete tu.

Zeleni transport

Z Euro 6 / EEV ustrezajo motorji najvišjim stardardom, ki pripomorejo k zmanjšanju emisije CO2. Dodatni doprinos k  zmanjšanju emisije ogljikovega dioksida smo dosegli s tem, da smo povečali nakladalne mostove naših logističnih lokacij iz 8 na 9 vrtin. S tem smo povečali volumen obremenitve za 12 odstotkov in zmanjšali emisijo za obremenitev cestišč.

Solarna energija

Na 42 lokacijah v Evropi se ustvarja elektrika iz sončne energije.
Zahvaljujuč solarnim sistemom, se je v prejšnjem letu 6.331.754 kWh pridobljene energije poslalo v javno električno omrežje, kar kaže na to, da Müller pomembno prispevalo k varstvu okolja.

Recikliranje

85% porabljenih kartuš za tiskalnike se je vrnilo nazaj proizvajalcu v recikliranje.

Kartonska embalaža in zavijalni papir se ločujeta, zbirata in dostavljata v regionalni reciklirni center. Ne samo našim  zaposlenim, temveč tudi kupcem je omogočeno enostavno recikliranje – s škatlami za zbiranje baterij – kar naši kupci zelo cenijo.

Poslovna potovanja

Poslovna potovanja so neizbežna.
Glavna skrb Müllerjeve službe za urejanje potovanj je, da se le-ta urejajo ekološko in ekonomsko. Prav to je razlog, da potovanje z vlakom velikokrat zamenja potovanje z avtom, kar prihrani denar in ščiti okolje.

U letu 2016 je bilo preko 1,7 mil. km potovanj opravljenih z vlakom.