Bürstenfabrik Faller v Nemčiji že več kot 190 let izdeluje kakovostne krtače. Faller že vrsto let skrbi za čim bolj zavestno in varčno porabo virov in materialov. Kjer je le mogoče, je embalaža izdelka v celoti opuščena. Številne ščetke so narejene iz 99,9 % kompostiranih (naravnih) materialov in jih je možno varno odvreči v odpadni sistem. Strogo ločevanje odpadkov v proizvodnji in celotnem podjetju omogoča učinkovito recikliranje odpadkov, ki se jim ni mogoče izogniti.
Pri proizvajalcu certificirane naravne kozmetike Nature Box je tema trajnosti na prvem mestu. Vsi izdelki z naravnimi, hladno stiskanimi olji in številnimi drugimi sestavinami vsebujejo naravne izdelke na osnovi veganskih sestavin. Pri trdem šamponu za lase ne boste prihranili le pri uporabi vode, temveč tudi pri uporabi plastične embalaže – trdi šampon zadostuje za dva tekoča šampona po 250 ml.
Garnier je predan zeleni lepoti »Green Beauty“. Do leta 2025 bodo vsi izdelki izdelani iz 100 % reciklirane plastike in jih bo mogoče 100 % reciklirati, ponovno napolniti ali ponovno uporabiti. Embalaže znamk Fructis in True Treasures so že sedaj izdelane iz 100 % reciklirane plastike. Trdi šamponi za lase True Treasures so na primer zapakirani v embalažo brez plastike, polnilni paketi pa vsebujejo 80 % manj plastike (kot 2 steklenici šampona za lase Wahre Schätze po 250 ml). Novi negovalni balzam za lase Wahre Schätze vsebuje 75 % manj plastike zaradi integracije papirja v tubi (v primerjavi z balzamom za lase Wahre Schätze 200 ml).
Vsi embalažni materiali, ki jih uporablja Annemarie Börlind, izpolnjujejo zahteve “Der Grüne Punkt – Duales System Deutschland GmbH (DSD)” in se zbirajo in odlagajo ali reciklirajo v rumeni zaboj, zabojnik za steklo ali koš za odpadni papir, tako da se lahko pošljejo v recikliranje. Kjer je le možno, podjetje zmanjša tudi lastne emisije CO2. Primeri tega so načrtovanje poti zunanjih zaposlenih in varčevalni ukrepi glede odpadne vode, embalaže in odpadkov.
Za trajnostne higienske izdelke znamke HYDROPHIL je značilna uporaba obnovljivih surovin. Ročaj zobne ščetke je izdelan iz bambusa, ščetine pa iz ricinusovega olja. Zahvaljujoč široki paleti izdelkov iz bambusa, od vatiranih palčk do palčk za zobno nitko, je HYDROPHIL prihranil že več kot 140 ton plastike. Mila in šamponi za lase so na voljo samo v trdi obliki, da se izognejo odpadkom iz plastične embalaže. Ostanke iz proizvodnje mila prodajajo kot milne kosmiče ali darujejo. Higienski vložki za večkratno uporabo "Nature Pads" nadomestijo do 1000 vložkov za enkratno uporabo na leto. Poleg tega HYDROPHIL z vsakim kosom embalaže podpira projekt »Plastic Bank« v državah globalnega juga. Tam domačini v naravi zbirajo plastične odpadke in jih v t. i. »bankah plastike – Plastic Bank« zamenjajo za denar in blago. Namesto da bi plastiko odvrgli v okolje, jo tako reciklirajo in ponovno uporabijo.
Da bi se izognili odpadkom, se L'Occitane drži pravila: "recikliraj, zmanjšaj, reagiraj". Reciklirajo tako, da mnogim materialom dajo drugo življenje. Njihov cilj do leta 2025 je izdelati 100 % svojih plastenk iz 100 % reciklirane plastike. Nenehno se trudijo, da bi bila njihova embalaža čim bolj okolju prijazna in razvijajo trajnostne izdelke, kot so trdni šamponi za lase ali eko pakiranja za ponovno polnjenje, da bi zmanjšali globalno porabo materiala. Pri izdelkih za ponovno polnjenje se porabi od 65 do 90 % manj plastike kot pri tradicionalnih vrstah embalaže. Z nakupom polnila preprečite, da bi odpadki v količini 50 plastičnih skodelic, 300 slamic ali 3000 vatiranih palčk končala v naših oceanih.
Dolgoročni cilj proizvajalca naravne kozmetike Weleda predvideva 0 % odpadkov in vključuje skrbno uporabo dragocenih virov. Najmanjši porabniki virov so losjoni za telo v 200 ml steklenički. Pri razvoju stekleničke so bili zlasti pozorni na to, da ne potrebuje dodatne zložljive škatle, pumpice ali monomaterialov. Embalaža je izdelana iz 97 % reciklirane PET plastike. Izdelki Weleda Baby Calendula v 200 ml steklenički so prav tako izdelani iz reciklirane plastike. Weleda dezodorante 100 ml v steklenici iz zelenega stekla lahko po uporabi preprosto napolnite. Obe steklenici sta delno izdelani iz zelenega odpadnega stekla in ju je enostavno reciklirati.
Aprila 2021 sta Gillette in Gillette Venus predstavila kartonsko embalažo, ki jo je možno v celoti reciklirati za svoje brivnike s kartušami. Ta pretvorba po Evropi vsako leto prihrani 545 ton plastike (glede na lanski obseg prodaje); to ustreza količini plastike, uporabljene v približno 55 milijonih PET plastenk za vodo. Ti ukrepi Gillette in Gillette Venus so pomemben del trajnostnih ciljev, ki si jih je zastavila matična družba Procter & Gamble (P&G) v okviru projekta "Ambition 2030".
Že zdaj so vse embalaže znamke Dove izdelane iz 100 % reciklirane plastike, brez pokrovčka. Poleg tega lahko prazne steklenice vrnete v sistem za recikliranje. Uporabljena reciklirana plastika je zasnovana tako, da jo je mogoče v celoti reciklirati. Kot del zaveze se je blagovna znamka Dove zavezala lastni pobudi, da bo do leta 2025 postopoma zmanjšala uporabo čiste plastike z uporabo več kot 20.500 ton reciklirane plastike vsako leto. Količina nove plastike, prihranjene vsako leto, bi zadostovala za verigo steklenic, ki bi lahko 2,7-krat obkrožila Zemljo. Poleg tega Dove testira npr. novo obliko dezodoranta za ponovno polnjenje, ki radikalno zmanjša porabo plastike, in embalaža Dove izdelka za umivanje večkratno pakiranje bo leta 2022 brez plastike.
Nucao za svoje čokoladne ploščice uporablja embalažni material na osnovi (vsaj 80 %) obnovljivih surovin. Posebej pomembno je dejstvo, da za proizvodnjo ne uporabljajo omejenih virov, kot so fosilne surovine. Embalaža je izbrana tako, da jo lahko kompostiramo doma (in s tem seveda tudi industrijsko). Poleg strogih pravil glede sestavnih delov embalaže je dokazano tudi, da se embalaža v kompostnih pogojih spremeni v biomaso, CO2 in vodo ter tako za sabo ne pušča odpadkov. Kot član pobude za kroženje vračljive embalaže se podjetje zavezuje tudi k enotni shemi odstranjevanja kompostirane embalaže.
Pri Alnaturi se nepotrebnim komponentam, kot so sponke na embalaži kosmičev izognejo, kolikor je to le možno. Pri uporabljenih materialih v podjetju posvečajo pozornost visokemu deležu recikliranja in dobri možnosti recikliranja. Na primer, opustitev nalepk, ki jih je mogoče ponovno zatesniti, za vse vrste riža zmanjša porabo folije za približno 11.000 kvadratnih metrov na leto. Pri alternativah veganskega jogurta se porabi 22 ton manj plastike na leto, če opustimo plastični pokrov. Poleg tega za olja, vina in sokove uporabljajo lažje steklenice, pri čemer letno prihranijo več kot 441 ton stekla.
Gepa kot eden prvih ponudnikov že približno 7 let uporablja folije za zaščito arom iz več kot 90 % FSC/PEFC certificirane lesne kaše za notranje ovoje naših čokolad. Ta folija se razgradi na domačem kompostu (razen rdečega solznega traku) in jo je možno tudi industrijsko kompostirati v skladu z EU standardom EN 13432. Glede na to se 90 % folije razgradi najkasneje po 90 dneh. Če nimate domačega komposta, je potrebno to folijo odvreči v rumeni zabojnik.