Blagovne znamke za nego telesa, za zaščito pred soncem, naravne kozmetike, igrač, izdelkov s papirnice in živil
Naravna kozmetika znamke
LAVERA varuje okolje in s tem tudi oceane. Izdelki so biološko razgradljivi. Naravni mineralni izdelki za zaščito pred soncem s sestavinami za nego kože spoštujejo havajski zakon o koralnem grebenu in so "prijazni do grebenov" - embalaža pa je sestavljena iz 97 % recikliranega materiala (brez zapirala). Vsi novi geli za prhanje in izdelki za nego zob znamke lavera ne vsebujejo mikroplastike. Zlasti piling za prhanje s koščki zbrušenih oljčnih koščic in belilna zobna krema z delci bambusove celuloze. Izdelki v kosu znamke lavera niso pakirani v plastični embalaži, ampak v papir - zložljivo škatlo je možno reciklirati in je v 100% izdelana iz recikliranih vlaken.
Že ime pove: pri znamki HYDROPHIL gre za ljubezen do vode. HYDROPHIL ščiti oceane z uporabo obnovljivih surovin in naravnih sestavin brez mikroplastike. Izdelki, kot so zobne ščetke in vatirane palčke iz bambusa, so prihranili že več kot 145 ton plastike, kar pomeni, da v svetovne oceane zaide 145 ton manj plastike. Z Nature Pads kozmetičnimi blazinicami za večkratno uporabo HYDROPHIL podpira podjetje Plastic Bank v državah v razvoju. Tam domačini zbrane plastične odpadke zamenjajo za denar in blago. Namesto da bi plastika končala v oceanih, gre v proces recikliranja.
Izbira prave kreme za zaščito pred soncem ni pomembna le za zaščito kože pred opeklinami in dolgotrajnimi poškodbami, temveč tudi za ohranjanje oceanov in morskega življenja. Znamka ANNEMARIE BÖRLIND je za razvoj izdelkov za zaščito pred soncem, ki ustrezajo zahtevam in smernicam današnjega časa, uporabila napredno tehnologijo in dragocene rastlinske izvlečke. Z nekaj izjemami znamka ne uporablja mineralnih UV filtrov, kot sta titanov dioksid ali cinkov oksid, ampak organske UV filtri. Uporabljeni organski filtri za zaščito pred soncem, ki jih koža dobro prenaša, ščitijo pred tveganjem sončnih opeklin ter znanimi stranskimi učinki in posledicami. Vsi izdelki iz linije SUN izpolnjujejo stroge zahteve Evropske komisije za zaščito pred UVA in UVB žarki. To pomeni, da so izdelki za zaščito pred soncem podjetja ANNEMARIE BÖRLIND prijazni do koral, ne vsebujejo mikroplastike in jih je mogoče uporabljati brez zadržkov.
Naravna kozmetika znamke DR. HAUSCHKA vsebuje samo sestavine naravnega izvora. Brez mineralnih olj, silikonov in sintetičnih konzervansov ter brez mikroplastike. Vse rastlinske sestavine v vseh izdelkih so naravno biološko razgradljive. Enako velja tudi za sestavine živalskega izvora, kot sta med ali čebelji vosek. Snovi mineralnega izvora, na primer železovi oksidi, ki se uporabljajo v nekaterih izdelkih za ličenje, so vodno nevtralni in se naravno odlagajo v usedlino. Površinsko aktivne snovi zaradi svojega naravnega izvora tudi izpolnjujejo zahteve za popolno biološko razgradljivost. Mimogrede: uporabo trdnih delcev mikroplastike v kozmetiki naj bi v EU v prihodnosti zakonsko prepovedali. Vendar pa ta prepoved ne bo vplivala na tekoče umetne snovi, kot so silikoni, ki jih najdemo v številnih šamponih za lase.
MATTEL si je zadal cilj, da bo do leta 2030 v svojih izdelkih in embalaži uporabljal samo reciklirano plastiko, plastiko, ki jo je možno reciklirati ali bioplastiko. Kot začetek tega je bila predstavljena Barbie Loves The Ocean, prva linija lutk, izdelanih iz 90 % reciklirane plastike. Lutke so izdelane iz plastike, ki bi lahko končala v oceanih na mestih, kjer ni nobenih sistemov za odpadke. Poleg tega Mattel z mednarodnim programom Mattel PlayBack zbira svoje stare in polomljene igrače, da jih reši pred sežiganjem in jih namesto tega reciklira.
Blagovna znamka pisalnih pripomočkov PILOT si dosledno prizadeva, da bi vsa področja podjetja postala bolj trajnostna in se usmerja v svojo "strategijo 4R" (Recycle (recikliranje) – Reduce (zmanjševanje) – Refill (ponovno polnjenje) – Reclaim (predelava surovin)). Četrti R "Reclaim" pomeni predelavo surovin. V ta namen PILOT sodeluje s "TerraCycle", vodilnim podjetjem na svetovnem trgu za zbiranje in recikliranje odpadkov iz morja, rek, jezer, plaž in obal, ki jih je težko reciklirati. Poleg rabljenih plastenk se plastika, najdena v oceanih, delno uporablja za proizvodnjo kemičnega svinčnika Bottle 2 Pen, ki je v 89 % sestavljen iz recikliranega materiala (brez potrošnega materiala). Od prodaje vsakega kemičnega svinčnika B2P bo letos 10 centov namenjenih tudi združenju za varstvo okolja Ozeankind e.V..
ALNATURA spodbuja ekološko kmetijstvo in tako pomembno prispeva k varovanju voda: s konvencionalnim kmetovanjem se nitrati, fosfati ter ostanki pesticidov in veterinarskih zdravil odvajajo v reke, jezera in podtalnico. Te snovi lahko prepotujejo dolge razdalje in končajo v morju. Povečan vnos fosforja lahko na primer povzroči prekomerno rast alg, kar ekosistem oceanov vrže iz ravnovesja. Pri ekološkem kmetijstvu je po drugi strani vnos hranil in strupenih snovi v vodo precej manjši, kar pomeni, da so vodni habitati, kot je morje, zaščiteni.
Podjetje THE NU COMPANY s posebno embalažo iz celuloze, škroba in papirja ne preprečuje le onesnaževanja oceanov s še več plastičnimi odpadki, temveč tudi orje ledino s svojim trajnostnim oddelkom ter tako zagotavlja tudi informacije o trajnosti. Od leta 2018 podjetje z vsakim prodanim izdelkom podpira organizacijo »Eden Projects« pri pogozdovanju in obnovi gozdov na Madagaskarju, v Mozambiku in v Nepalu. »Eden« na svojih lokacijah na Madagaskarju in v Mozambiku sadi le mangrove, kar ima številne prednosti. V obalnih regijah pogozdovanje mangrov prispeva k stabilnosti nabrežij pred erozijo ter izboljšuje zdravje morja in koralnih grebenov.