World Oceans Day

Kaj pomeni "World Ocean Day"?

World Ocean Day po slovensko pomeni svetovni dan oceanov in na ta dan se še posebej opozarja na oceane. Opozarjati je potrebno tako na ekološki pomen svetovnih oceanov, kot tudi na težave, kot sta onesnaževanje ali prekomerni ribolov.
Že od 8. junija 2009 vsako leto obeležujemo svetovni dan oceanov. Ta dan akcije so decembra 2008 začeli izvajati v Združenih narodih (ZN).

Ta dan smo vzeli kot priložnost, da opozorimo na zaščito naših oceanov in s tem spodbujamo zavest o trajnostnem in okolju prijaznem ravnanju. Preberite več o glavnih težavah naših oceanov, kot so prekomerni ribolov in plastični odpadki, ki pridejo v morje na različne načine. Poleg tega predstavljamo blagovne znamke, ki so na voljo pri nas in s posebno izdelano embalažo ali dizajnom izdelkov ali posebnimi akcijami in projekti pomembno prispevajo k zaščiti naših oceanov. Odkrijte tudi nasvete in trike za zaščito oceanov v vsakdanjem življenju.

Vsebina strani


  • Glavne težave naših oceanov
  • Spoznajte nekaj izbranih blagovnih znamk, ki pomagajo pri zaščiti morij in voda
  • Odkrijte še več blagovnih znamk, ki s svojo posebno embalažo ali obliko izdelka pomagajo pri zaščiti morij in voda - blagovne znamke za nego telesa, za zaščito pred soncem, naravne kozmetike, igrač, izdelkov s papirnice in živil
  • Nasveti in triki za zaščito oceanov v vsakdanjem življenju  - Koralam prijazna krema za zaščito pred soncem
  • Trajnost Müllerjevih lastnih blagovnih znamk
  • Nadaljnja vsebina o trajnosti

Glavne težave naših oceanov

Prekomerni ribolov je ena od težav, ki onesnažujejo naše oceane. Bogastvo oceanov žal ni neizčrpno. Več kot 33% komercialnih staležev rib je preveč izkoriščenih, v Sredozemlju in na Črnem morju pa to znaša že več kot 60%.

Druga velika težava pa so smeti, predvsem plastične smeti.
Smeti se na različne načine znajdejo v morju. Nekaj smeti, ki so pristala v morju, prihaja iz ribištva, ladijskega prometa in obalne industrije, večina pa prihaja iz kopnega. Nekaj jih doseže morja prek vetrov ali rek.


Tri četrtine smeti v morju predstavlja plastika, kar postaja vse večji problem. Popolna razgradnja te snovi lahko traja več sto let. Do takrat pa plastika razpade na majhne delce - tako imenovano mikroplastiko. Žal jo najdemo tudi v številnih kozmetičnih izdlkih ali sintetičnih oblačilih in nato z odpadno vodo najde svojo pot v morje. Velika težava mikroplastike je, da jih pojedo morske živali. Z uživanjem le-teh pa nato vstopijo tudi v človeški organizem. Kakšne posledice povzroči mikroplastika človeškemu telesu, žal še ni v celoti raziskano.

Prav tako se lahko morske živali tudi ujamejo v velike plastične dele in umrejo.

Skrajni čas je, da podjetja premislijo in več pozornosti posvetijo trajnosti, da bi zaščitili oceane in vode.


Spoznajte nekaj izbranih blagovnih znamk, ki pomagajo pri zaščiti oceanov

Številne znamke v Müllerju dajejo velik poudarek na varstvu okolja. V nadaljevanju bi vas radi seznanili z nekaterimi podjetji, ki dajejo posebno pozornost tudi varovanju morij in voda:

Ahava

Vsi izdelki AHAVA vsebujejo sestavine mrtvega morja: blato, vodo in soli. Podjetje proizvaja svoje izdelke neposredno na Mrtvem morju. Trajnost je pri znamki AHAVA zato seveda samoumevna in pomemben del njihove filozofije. So tudi edino kozmetično podjetje, ki ima dovoljenje za pridobivanje surovin iz Mrtvega morja. Prav zato tudi skrbijo, da čim manj posegajo v naravo. Med proizvodnjo ne pride do emisij vode ali plina. Odpadne vode čistijo z inovativnim sistemom za odpadne vode in jih vračajo v okolje. S to vodo zalivajo lokalne rastline v puščavi. Ta habitat je pomemben kraj za selitvene ptice.

Apivita

Popolna linija za zaščito pred soncem znamke Apivita je primerna za vso družino in vsak tip kože. Hkrati pa zagotavlja optimalno proizvodnjo in neobčutljivost kože na zelo naravne, lahke  formule, ki spoštujejo morski ekosistem. Z  logotipom  »Clean Beauty Clean Ocean«  (slovensko »Čista lepota čisti oceani«) sporočajo svojo zavezanost za uporabo odgovornih sestavin in izbiro embalaže, ki spoštuje kožo in varuje okolje. To pomeni, da imajo njihovi izdelki zelo naravne  formule z optimalno toleranco do kože in biorazgradljive sestavine brez dodanih koralam škodljivih filtrov, kot npr. avobenzon, oktinoksat, oksibenzon. Biorazgradljive sestavine je potrdila študija v skladu z OECD 301, ki je bila izvedena pri vseh njihovih  izdelkih s sončnimi filtri. Njihova embalaža je reciklirana in jo je možno ponovno reciklirati. Tudi papir, iz katerega je izdelana njihova embalaža,  prihaja iz trajnostnih gozdov.

Biotherm

Biotherm se osredotoča na naravo in vodo.
Leta 2012 je Biotherm ustanovil Water Lovers - program za zaščito svetovnih oceanov in okolja. S podjetjem Waterlovers Sonnenmilch je podjetje leta 2017 lansiralo ekološko izdelano mleko za zaščito pred soncem, ki ne škoduje vodi in podvodnemu svetu. Mikroplastika se od leta 2011 uporablja tudi v pralnih izdelkih.
Toda Biotherm ima tudi v prihodnje ambiciozne načrte za nadaljnje izboljšanje trajnosti in s tem zaščito oceanov pred onesnaženjem.
Podjetje Biotherm si je postavilo nalogo za nego kože z izdelki, ki vsebujejo edinstveno, intenzivno regenerirajočo učinkovino Life Plankton ™. Ta učinkovina prihaja iz francoskih Pirenejev.
Biotherm je v sodelovanju z Müllerjem doniral 7.000 € IPPA – Inštitutu za potapljanje in podvodne aktivnosti Piran, za namen čiščenja plaže in podmorskega sveta v Piranskem zalivu. Čistilni dan bo potekal 1.10.2022. 
Več informacij o Inštitutu za potapljanje in podvodne aktivnosti Piran obiščite: ippa.si.

Caudalie

Po večletnih raziskavah je znamka Caudalie razvila najboljšo rešitev v smislu zaščite pred soncem, varnosti in zaščite okolja ter leta 2019 dala na trg novo paleto petih izdelkov za zaščito pred soncem, ki so varni tako za kožo kot tudi za naravo. 
Caudalie iz svojih formul odstranjuje sporne filtre za sončenje in s tem ustvarja učinkovit sistem filtrov, ki ne ogrožajo niti zaščite kože niti varstva narave.
Formule "Ocean Protect" - zato so med sedmimi do devetimi filtri, ki se običajno uporabljajo v izdelkih za zaščito pred soncem, izbrali le štiri filtre. Ti štirje dopolnjevalni filtri, formulirani z nižjim odmerkom od tržnega povprečjam zagotavljajo največjo možno zaščito UVA in UVB. Ti faktorji so voodporni, ne vsebujejo v vodi topnih filtrov in so visoko biološko razgradljivi, kar je bistvenega pomena za zaščito morskega okolja.
Zaveza znamke Caudalie temelji tudi na znanstvenih zagotovilih profesorja Piccerella s Sredozemskega inštituta za biotsko raznovrstnost in ekoligijo, katereega preizkusi so potrdili, da sistem zaščitnih filtrov Caudalie ni strupen za alge3). To znanstveno zagotovilo potrjuje in dokazuje tudi logotip "Ocean Protect", ki zagotavlja, da je delovanje znamke Caudalie okoljsko odgovorno.
3)Vir: Ekotoksikološki preizkusi na algah, ki jih je izvedel laboratorij Hélioscience.

Equa

Equa poslanstvo je bilo že od prvega dne oblikovati izdelke, ki temeljijo na vrhunski kakovosti, ob upoštevanju strogih etičnih pravil v skupno dobro. Vodi jih načelo trajnosti. Od prvega dne poslujejo okolju prijazno. Od izbire trajnostnih materialov za steklenice in zmanjševanja ogljičnega odtisa do izbire lokalnih proizvodnih partnerjev. Pomagali so preprečiti, da bi 651 milijonov steklenic za enkratno uporabo onesnažilo naše okolje. Na spremembe vplivajo s proizvodnjo, saj izbirajo samo vrhunske materiale, ki ne škodujejo okolju. Velik del komunikacije je usmerjen v izobraževanje javnosti o trajnostnem življenju in pomenu hidracije. V vlogi spodbujanja trajnosti in ozaveščanja okolja sklepajo številna partnerstva z vplivnimi ljudmi na družbenih omrežjih. Redno sodelujejo tudi v lokalnih akcijah čiščenja in pri tem uživajo!
Ko je National Geographic Equa povabil, da se pridružijo njihovi akciji "Planet ali plastika", so potrebovali le 2 sekundi, da so rekli DA! Ozaveščanje o problemu onesnaževanja s plastiko bo vedno njihova prednostna naloga. Problem plastike ni prisoten le "nekje daleč na svetu", ampak se dogaja v neposredni bližini naših dvorišč, zato moramo ukrepati tukaj in zdaj.

Hydrophil

Hydrophil proizvaja inovativne in trajnostne higienske izdelke. Vsi izdelki niso samo veganski ali iz pravične proizvodnje, ampak tudi vodno nevtralni. Vsi trije ustanovitelji se zavedajo pomena in pomanjkanja vode kot vira.
Zato podjetje od leta 2013 podpira organizacijo Viva con Agua, kamor gre 10% celotnega dobička. Ta organizacija podpira številne vodne projekte v Nemčiji in tujini ter se zavzema za dostop do čiste pitne vode, sanitarnih in higienskih potrebščin.
Do danes je HYDROPHIL s svojimi okolju prijaznimi izdelki prihranil 122 ton plastike. To pomeni 122 ton manj plastike, ki lahko pride v oceane. Z okolju prijaznimi alternativami na področju zobne higiene in nege telesa HYDROPHIL uporablja obnovljive surovine, kot so bambus, lufa ali sisal. TOP 2 izdelka, s katerima zmanjšate uporabo plastike v kopalnici, sta bambusova zobna ščetka in medzobne ščetke.

Ren

Z uporabo REN izdelkov lahko naredimo svet nekoliko lepši. Leta 2018 so se podali na misijo OČISTIMO NAŠ PLANET:
- nič odpadkov do leta 2021,
- 100-odstotna reciklirana embalaža,
- ponovna uporaba embalaže,
- embalaže predelane iz plastike pridobljene iz oceanov,
- nič več pakiranja v majhni vzorčni embalaži.
REN vse izdelke pakira z mislijo na naš planet in se povezuje z organizacijami Surfers againf Seawed in Plastic patrol, ki z njimi delijo vizijo in prizadevanje za trajnostni razvoj. Vse to je del obljube - da bodo do 2021 popolnoma čisti. Vsi izdelki REN bodo v prenovljeni reciklirani in iz oceanov predelani plastiki.
Se nam pridružite na misiji  čiščenja planeta? Vsakič ko se odpravite v bližnji gozd ali na obalo poberite tri odpadne embalaže z mislijo na naše prihodnje generacije. Nakupe opravljajte preudarno in izbirajte izdelke, ki so prijazni tako do vas kot do planeta.

Sante

Blagovna znamka naravne kozmetike SANTE, ki je bila ustvarjena in izdelana v Nemčiji, že dolgo izvaja kampanje za okolje, planet in splošno zmanjšanje uporabe plastike. V skladu s sloganom „Care for you and the world “ (slovensko »Skrb za vas in svet«) je obljuba znamke po eni strani ponuditi nezapleteno naravno kozmetiko z naravnimi sestavinami, po drugi strani pa čim bolj trajnostno zaščititi Zemljo in njena morja. Certificirana naravna kozmetika SANTE ne vsebuje mikroplastike. Številni običajni pilingi, šamponi za lase, geli za prhanje, bleščila za ustnice in pudri vsebujejo drobne plastične delce, vključno z mikrodelci. Težava: z velikostjo manj kot 5 milimetrov so tako majhni, da jih niti najsodobnejše tehnologije v čistilnih napravah ne morejo filtrirati. Ribe, školjke in druga živa bitja absorbirajo mikroplastiko iz vode in tako drobni delci pridejo v prehranjevalno verigo in na koncu na naše krožnike. 


Odkrijte še več blagovnih znamk, ki s svojo posebno embalažo ali obliko izdelka pomagajo pri zaščiti oceanov

Blagovne znamke za nego telesa, za zaščito pred soncem, naravne kozmetike, igrač, izdelkov s papirnice in živil

Naravna kozmetika znamke LAVERA varuje okolje in s tem tudi oceane. Izdelki so biološko razgradljivi. Naravni mineralni izdelki za zaščito pred soncem s sestavinami za nego kože spoštujejo havajski zakon o koralnem grebenu in so "prijazni do grebenov" - embalaža pa je sestavljena iz 97 % recikliranega materiala (brez zapirala). Vsi novi geli za prhanje in izdelki za nego zob znamke lavera ne vsebujejo mikroplastike. Zlasti piling za prhanje s koščki zbrušenih oljčnih koščic in belilna zobna krema z delci bambusove celuloze. Izdelki v kosu znamke lavera niso pakirani v plastični embalaži, ampak v papir - zložljivo škatlo je možno reciklirati in je v 100% izdelana iz recikliranih vlaken.

Že ime pove: pri znamki HYDROPHIL gre za ljubezen do vode. HYDROPHIL ščiti oceane z uporabo obnovljivih surovin in naravnih sestavin brez mikroplastike. Izdelki, kot so zobne ščetke in vatirane palčke iz bambusa, so prihranili že več kot 145 ton plastike, kar pomeni, da v svetovne oceane zaide 145 ton manj plastike. Z Nature Pads kozmetičnimi blazinicami za večkratno uporabo HYDROPHIL podpira podjetje Plastic Bank v državah v razvoju. Tam domačini zbrane plastične odpadke zamenjajo za denar in blago. Namesto da bi plastika končala v oceanih, gre v proces recikliranja.

Izbira prave kreme za zaščito pred soncem ni pomembna le za zaščito kože pred opeklinami in dolgotrajnimi poškodbami, temveč tudi za ohranjanje oceanov in morskega življenja. Znamka ANNEMARIE BÖRLIND je za razvoj izdelkov za zaščito pred soncem, ki ustrezajo zahtevam in smernicam današnjega časa, uporabila napredno tehnologijo in dragocene rastlinske izvlečke. Z nekaj izjemami znamka ne uporablja mineralnih UV filtrov, kot sta titanov dioksid ali cinkov oksid, ampak organske UV filtri. Uporabljeni organski filtri za zaščito pred soncem, ki jih koža dobro prenaša, ščitijo pred tveganjem sončnih opeklin ter znanimi stranskimi učinki in posledicami. Vsi izdelki iz linije SUN izpolnjujejo stroge zahteve Evropske komisije za zaščito pred UVA in UVB žarki. To pomeni, da so izdelki za zaščito pred soncem podjetja ANNEMARIE BÖRLIND prijazni do koral, ne vsebujejo mikroplastike in jih je mogoče uporabljati brez zadržkov.

Naravna kozmetika znamke DR. HAUSCHKA vsebuje samo sestavine naravnega izvora. Brez mineralnih olj, silikonov in sintetičnih konzervansov ter brez mikroplastike. Vse rastlinske sestavine v vseh izdelkih so naravno biološko razgradljive. Enako velja tudi za sestavine živalskega izvora, kot sta med ali čebelji vosek. Snovi mineralnega izvora, na primer železovi oksidi, ki se uporabljajo v nekaterih izdelkih za ličenje, so vodno nevtralni in se naravno odlagajo v usedlino. Površinsko aktivne snovi zaradi svojega naravnega izvora tudi izpolnjujejo zahteve za popolno biološko razgradljivost. Mimogrede: uporabo trdnih delcev mikroplastike v kozmetiki naj bi v EU v prihodnosti zakonsko prepovedali. Vendar pa ta prepoved ne bo vplivala na tekoče umetne snovi, kot so silikoni, ki jih najdemo v številnih šamponih za lase.

MATTEL si je zadal cilj, da bo do leta 2030 v svojih izdelkih in embalaži uporabljal samo reciklirano plastiko, plastiko, ki jo je možno reciklirati ali bioplastiko. Kot začetek tega je bila predstavljena Barbie Loves The Ocean, prva linija lutk, izdelanih iz 90 % reciklirane plastike. Lutke so izdelane iz plastike, ki bi lahko končala v oceanih na mestih, kjer ni nobenih sistemov za odpadke. Poleg tega Mattel z mednarodnim programom Mattel PlayBack zbira svoje stare in polomljene igrače, da jih reši pred sežiganjem in jih namesto tega reciklira.

Blagovna znamka pisalnih pripomočkov PILOT si dosledno prizadeva, da bi vsa področja podjetja postala bolj trajnostna in se usmerja v svojo "strategijo 4R" (Recycle (recikliranje) – Reduce (zmanjševanje) – Refill (ponovno polnjenje) – Reclaim (predelava surovin)). Četrti R "Reclaim" pomeni predelavo surovin. V ta namen PILOT sodeluje s "TerraCycle", vodilnim podjetjem na svetovnem trgu za zbiranje in recikliranje odpadkov iz morja, rek, jezer, plaž in obal, ki jih je težko reciklirati. Poleg rabljenih plastenk se plastika, najdena v oceanih, delno uporablja za proizvodnjo kemičnega svinčnika Bottle 2 Pen, ki je v 89 % sestavljen iz recikliranega materiala (brez potrošnega materiala). Od prodaje vsakega kemičnega svinčnika B2P bo letos 10 centov namenjenih tudi združenju za varstvo okolja Ozeankind e.V..

ALNATURA spodbuja ekološko kmetijstvo in tako pomembno prispeva k varovanju voda: s konvencionalnim kmetovanjem se nitrati, fosfati ter ostanki pesticidov in veterinarskih zdravil odvajajo v reke, jezera in podtalnico. Te snovi lahko prepotujejo dolge razdalje in končajo v morju. Povečan vnos fosforja lahko na primer povzroči prekomerno rast alg, kar ekosistem oceanov vrže iz ravnovesja. Pri ekološkem kmetijstvu je po drugi strani vnos hranil in strupenih snovi v vodo precej manjši, kar pomeni, da so vodni habitati, kot je morje, zaščiteni.

Podjetje THE NU COMPANY s posebno embalažo iz celuloze, škroba in papirja ne preprečuje le onesnaževanja oceanov s še več plastičnimi odpadki, temveč tudi orje ledino s svojim trajnostnim oddelkom ter tako zagotavlja tudi informacije o trajnosti. Od leta 2018 podjetje z vsakim prodanim izdelkom podpira organizacijo »Eden Projects« pri pogozdovanju in obnovi gozdov na Madagaskarju, v Mozambiku in v Nepalu. »Eden« na svojih lokacijah na Madagaskarju in v Mozambiku sadi le mangrove, kar ima številne prednosti. V obalnih regijah pogozdovanje mangrov prispeva k stabilnosti nabrežij pred erozijo ter izboljšuje zdravje morja in koralnih grebenov.

Nasveti in triki za zaščito oceanov v vsakdanjem življenju 


  • Smeti ne odstranjujte nepremišljeno, vedno jih odvrzite v koš za smeti. Odvrzite smeti drugih ljudi in vse odpadke od izleta na obalo vzemite s seboj domov. 
  • Kupujte trajnostne izdelke – tako ohranite dragocene naravne vire in se izognete odpadkom. Uporabite lahko tudi embalažo brez plastike, steklenice za večkratno uporabo iz bližnje okolice in s seboj po nakupih vzamete svojo nakupovalno torbo. 
  • Za naravo so zelo nevarni predvsem majhni plastični deli. Zamaški za plastenke, cigaretni ogorki, ovitki bonbonov in ostalo sodijo v koš za odpadke, ne v naravo. 
  • Hitra hrana in izdelki "za na pot" ustvarjajo odpadke. Ko ste na poti, uporabljajte skodelice za kavo, ki jih je mogoče zapreti, jejte po poti ali na cilju ali malico oz. kosilo prinesite od doma. 
  • Ločujte svoje smeti – le tako je plastiko in druge materiale sploh možno reciklirati. 
  • Pri nakupu kozmetičnih izdelkov, mila in celo zobne kreme pazite, da ne vsebujejo nobenih plastičnih delcev, npr. polietilenov. 
  • Zavestno uživajte manj rib, da se populacija rib lahko ponovno namnoži. Prav tako se lahko omejite na uživanje nekaterih vrst rib ali morskih sadežev, kot so gojene školjke. 
  • Podpirajte organizacije in projekte za zaščito oceanov ter sodelujte pri prostovoljnih čiščenjih obal, plaž in rečnih bregov.

Organizacija MBRC The Ocean ponuja tudi brezplačen spletni tečaj z različnimi učnimi gradivi. Vsak teden je obravnavana nova tema, katere cilj je povečati ozaveščenost in razumevanje, kako lahko rešimo naše oceane. Ob koncu tečaja prejmete certifikat.

Koralam prijazna krema za zaščito pred soncem


Ob svetovnem dnevu oceanov bi radi predstavili tudi naše sončne kreme, prijazne koralam. Nekatere kreme za zaščito pred soncem vsebujejo sestavine, ki ščitijo pred UV-sevanjem, vendar škodujejo koralam in njihovim ličinkam. Sončna krema lahko prispeva k beljenju koral, kar lahko privede do smrti koralnega grebena. Torej za to niso odgovorne le višje temperature vode, predvsem zaradi globalnega segrevanja.

Korale so bistvenega pomena za krhek ekosistem grebenov. Obale varujejo tako, da lomijo valove in preprečujejo, da bi vodne mase neovirano trčile ob obalo.
Izbira prave kreme za zaščito pred soncem ni pomembna le za zaščito kože pred opeklinami in dolgotrajnimi poškodbami, ampak tudi za ohranjanje oceanov in morskega življenja!

Koralam prijazne kreme za zaščito pred soncem ponujajo npr. blagovne znamke, kot so Biotherm, Dado Sens, Annemarie Börlind.

Vendar s temi okolju prijaznimi kremami za zaščito pred soncem ne zaščitimo samo koral v oceanih, temveč tudi ribe in alge v domačih vodah. Zato jih uporabite, ko naslednjič plavate v jezeru ali reki.


Trajnost Müllerjevih lastnih blagovnih znamk

Zaščita okolja nam je z lastnimi blagovnimi znamkami zelo pomembna in zato nenehno razvijamo svoje izdelke in embalažo.

Številni izdelki znamke AVEO, Barfuss, Duchesse, Lavozon, SensiDent ali Terri Naturi so že brez mikroplastike. Prepoznate jih lahko po našem logotipu (glej desno).

Novi izdelki Müllerjevih kakovostih blagovnih znamk so preverjeni in zasnovani v skladu z ekološkimi vidiki ob upoštevanju trajnosti. Na tak način priljubljeni izdelki dobijo novo podobo in dodano vrednost. Svet gre naprej in mi z njim. Za okolje, za vas, za bogato prihodnost!

Vedno več izdelkov Müllerjevih lastnih blagovnih znamk ima okoljsko / družbeno oznako, na primer Blauer Engel, Fairtrade, različne bio oznake, FSC in druge. Izdelki lastnih blagovnih znamk redno prepričajo tudi na testiranju Öko-Testu.
Ponosni smo, da nam je uspelo številne izdelke narediti trajnostne, zato želimo z vami deliti nekaj zanimivih dejstev:

• Naše bombažne vatirane palčke Duchesse 300 kosov imajo namesto plastične palčke okolju prijazno držalo iz papirja in prav tako so pakirane v zložljivi škatli iz papirja. Uporabljen papir izvira iz trajnostno upravljanih gozdov in nadzorovanih virov. Če za ta izdelek ne uporabljamo plastike, prihranimo 30 ton plastike na leto. Leta 2019 smo za to inovacijo prejeli mednarodno nagrado za "International Salute to Excellence Award" v kategorijah "Osebne nege".

• Študija trajnosti kozmetičnega sektorja, ki jo je leta 2019 izvedla Facit Research, je uporabila spletno anketo za določitev najbolj trajnostnih kozmetičnih znamk v Nemčiji z vidika potrošnikov. Naša lastna blagovna znamka Terra Naturi je dosegla 4. mesto.
Istega leta sta krema za roke Terra Naturi Calendula in divja vrtnica iz Ökotesta prejela oceno "zelo dobro".

• Naše nove AVEO kreme za roke in izdelki Lavozon Sea Love so pakirani v embalaže iz materiala Green Maple Leaf ™. Ta embalaža je z izjemo pokrovčka 100% reciklirana. Poleg tega imajo znatno tanjšo debelino sten, tako da se med proizvodnjo prihrani veliko materiala.

Vrečke za recikliranje CleanPac so narejene iz 80% recikliranega materiala. 40% tega prihaja iz odpadkov iz rumenega koša. Delež trajnostno uporabljenih surovin je tako znatno višji kot pri običajnih vrečah za smeti. Prav tako je embalaža odpadnih vrečk za recikliranje CleanPac sestavljena iz 100% odpadnega papirja, zato je dodatno nagrajena z oznako Modri angel.

• Pri robčkih Softstar smo predelali paketek kot tudi škatlo. Zahvaljujoč tanjši debelini folij in odsotnosti plastičnega vložka v večini naših škatel smo že lahko znatno prihranili na plastiki. Za še boljšo reciklažo smo se odpovedali UV laku. Naš cilj je izdelati vse škatle brez plastike in UV lakov.


Nadaljnja vsebina o trajnosti