Yves Saint Laurent 
LASH CLASH EXTREME VOLUME MASKARA

VELIK VOLUMEN. DRZNITE SI BITI DRUGAČNI. VSE ALI NIČ.

To je maskara za vse tiste, ki si upajo biti drugačni.
Pozivamo vas, da bodite svoji, ker smo bili ustvarjeni avtentični.
Ne dovolite, da bi nekdo drug definiral vas ali vaš slog.
Izrazite svoj pravi jaz.
Navdihujte drug drugega z zaupanjem in radovednostjo.
Poiščite navdih v Lash Clash.

Praznujemo skupni premik modnih meja za boljši svet.

Spoznajte Lash Clash, inovativno maskaro znamke YSL Beauty. Izziv za velik volumen in črn odtenek overnoir couture.
Profesionalno oblikovana s formulo za volumen in patentirano krtačko za šokantno velik učinek, je maskara Lash Clash priča močni in drzni generaciji, ki se ne boji biti drugačna.

V paketu z najbolj drznim dizajnom, ki ga je kdajkoli navdihnila visoka moda, krši kode Cassandre: s to drzno, igrivo potezo se je YSL odločil, da bo svojo legendarno zlato embalažo zamenjal s popolnoma črnim, overnoir odtenkom, kot je sam odtenek maskare.

DO 200 % VOLUMNA* 
OVERNOIR COUTURE ČRN ODTENEK
OBSTOJNOST DO 24 UR**

* Inštrumentalni test, 25 žensk, po 5 nanosih
** Potrošniški test, 98 žensk

NOVA DRUGAČIJA FORMULA ZA VELIK VOLUMEN

Formula maskare Lash Clash zagotavlja volumen YSL maskare in pigmentacijo brez primerjave, zahvaljujoč inovativnim aktivnim sestavinam teksture, izjemno črnim pigmentom in sestavinam proti preslikavanju maskare. Najgostejša tekstura maskare, ki so jo kdaj koli oblikovali v laboratorijih YSL, vsebuje najsodobnejšo mešanico sestavin za večji volumen z drzno intenzivno barvo.
 
OBSTOJEN INTENZIVEN VOLUMEN DO 24H*
Inovativna tekstura, disperzija voska in olja v vodi, kombinacija polimerov, ki tvorijo film, in dolgo obstojnih snovi omogočajo gosto, a kremasto teksturo maskare Lash Clash, da trepalnice v trenutku naredi gostejše, plast za plastjo. V samo petih potezah Lash Clash doda do 200 % volumna * in ustvari šokantnten, glamourozen vtis. S formulo, ki traja do 24 ur**, bo ta vtis ostal ne glede na to, kako boste preživeli dan.
 
OVERNOIR COUTURE ČRN ODTENEK
Lash Clash zagotavlja popolnoma novo izkušnjo črne barve z izjemnimi črnimi pigmenti in – če še to ni  dovolj črno – končnim odtenkom overnoir couture. Visoko razmerje finih razpršenih delcev črnega železovega oksida v prozorni osnovi naredi trepalnice intenzivno črne, drzne in polne – inovacija za vse odvisnike od črne maskare na svetu.

DODATNA NEGA
Formula brez vonja maskare Lash Clash obogatena z ekstraktom florentinske perunike iz YSL-ovih vrtov Ourika, pomaga trepalnicam, da ostanejo polne, mehke na dotik in zdravega videza.

VRTOVI OURIKA BLAGOVNE ZNAMKE YSL BEAUTY
YSL Beauty je podprl ustanovitev zadruge 32 žensk, ki negujejo in vzdržujejo prav vsako rastlino v vrtovih Ourika. Ta socialni program želi podpreti spretnosti ljudi v tej regiji, da bi povečali njihovo finančno neodvisnost.

Poleg ustvarjanja novih poslovnih priložnosti za zadrugo žensk, so ti vrtovi blagovni znamki YSL Beauty omogočili opazovanje in nabiranje nekaterih dragocenih sestavin, ki so ključni del njenih kozmetičnih izdelkov. Vsaka surovina je izbrana, pridelana in pridelana na trajnosten način ter skrbno ekstrahirana, da ustreza tudi najstrožjim standardom učinkovitosti. 
* Inštrumentalni test, 25 žensk, po 5 nanosih
** Potrošniški test, 98 žensk

NAJVEČJA YSL KRTAČKA DO SEDAJ - NAJVEČJI VOLUMEN

Lash Clash ima največjo krtačko, ki je bila do sedaj proizvedena v naših laboratorijih za največji volumen od korena do konic trepalnic. Je inovativna, progresivna in patentirana.
 
DVOKRATNA STOŽIČASTA KRTAČKA
Njegov premer 10,5 mm trenutno pokriva vse trepalnice z več volumna, tudi najkrajše, z nanosom od leve proti desni.

NAŠ NAJVEČJI ROB DO SEDAJ
Ta nova ščetka prekrije, podaljša in poveča volumen od korena do konic ter ustvari učinek liftinga na zunanjem kotu očesa.
 
260 ERGONOMSKIH VLAKEN
Za največjo količino formule je krtačka sestavljena iz 260 ergonomskih vlaken in 4 žlebov, ki sprejmejo in prekrijejo vsako trepalnico, ji dajo volumen in kar najbolje izkoristijo količino, ki se naenkrat nanese.

LJUBEZEN NA PRVI POGLED. USTVARITE TA LASH CLASH LOOK.


Ste pripravljeni za Lash Clash? Odkrijte 5 načinov, kako do velikega volumna:
  • Začnite z nanašanjem od korena trepalnic do notranjega kotička očesa. Nanašanje maskare v smeri navzgor in navzven.
  • Trepalnice usmerite navzgor proti korenu in jih na kratko zadržite v tem položaju, preden jih počešete, da jih ločite in podaljšate.
  • Maskaro nanesite na trepalnice v cikcak potezah od korena do konic, da nanesete formulo, povečate volumen in jih razčešete med seboj.
  • Maskaro nanesite samo s konico čopiča na posamezne trepalnice na zunanjem kotu očesa.
  • Maskaro nanesite na trepalnice v cikcak potezah navzdol od korenin do konic, da nanesete formulo, nadgradite volumen in ločite trepalnice.

RESNIČNI REZULTATI. 
100% BEZ UMETNIH TREPALNIC. 100% BREZ RETUŠIRANJA.****

**** Prikaz pričakovanega rezultata po nanosu maskare. Rezultat se lahko razlikuje od osebe do osebe.

PO 24 URAH**:
97 % anketirancev trdi, da izdelek ostane obstojen do do 24 ur.
91% anketirancev trdi, da je barva intenzivno črna do 24 ur.
77% anketirancev trdi, da volumen ostaje obstojen do 24 ur.
** Potrošniški test, 98 žensk

PO 7 DNEH***** UPORABE:
76 % anketirancev trdi, da je črna barva na trepalnicah videti intenzivna.
88 % anketirancev trdi, da izdelek zagotavlja videz večjih oči.
87 % anketirancev trdi, da so trepalnice podaljšane.
91 % anketirancev trdi, da je izdelek obstojen ves dan.
87 % anketirancev trdi, da je izdelek odporen na razmazevanje.
 ***** Potrošniški test, 100 žensk

100 % PONOSNI. 200% SVOJI.
Lash Clash ni samo maskara, ampak hkrati prinaša močno sporočilo, ki generaciji Z daje moč, da je to, kar je. Pripadnike te generacije spodbuja, da so svoji in drugačni. Nikoli ne dovolite, da bi jih nekdo drug definira ali jim nekaj odreka. Naj sebe uresničijo takšni, kot so: najglasnejši doslej.

VIZUAL KAMPANJE
Oči ambasadorke znamke Kaie Gerber so usmerjene naravnost v kamero in povedo vse o tej kampanji. Velik volumen v kombinaciji s končnim odtenkom overnoir couture skozi objektiv fotografa Davida Simsa odlično uteleša vzdušje in učinek tega izdelka v uradnem vizualu kampanje.

VIDEOPOSNETEK KAMPANJE
Videoposnetek kampanje poudarja individualistične sloge in osebnosti ter prikazuje drugačen pogled na visoko modo generacije Z. Režiser videa Daniel M. Cox je ustvaril hitre kapsule z uporabo širokokotnih življenjskih prizorov in velikega zooma na očeh modela za prikaz in poudarek izjemnih rezultatov na trepalnicah. Kontrast prostorne minimalistične lokacije in nepričakovano velikih zavihanih trepalnic  slavi ženske znamke YSL in njihov izzivalni videz v dinamičnem obratu.