Formula maskare Lash Clash zagotavlja volumen YSL maskare in pigmentacijo brez primerjave, zahvaljujoč inovativnim aktivnim sestavinam teksture, izjemno črnim pigmentom in sestavinam proti preslikavanju maskare. Najgostejša tekstura maskare, ki so jo kdaj koli oblikovali v laboratorijih YSL, vsebuje najsodobnejšo mešanico sestavin za večji volumen z drzno intenzivno barvo.
OBSTOJEN INTENZIVEN VOLUMEN DO 24H*
Inovativna tekstura, disperzija voska in olja v vodi, kombinacija polimerov, ki tvorijo film, in dolgo obstojnih snovi omogočajo gosto, a kremasto teksturo maskare Lash Clash, da trepalnice v trenutku naredi gostejše, plast za plastjo. V samo petih potezah Lash Clash doda do 200 % volumna * in ustvari šokantnten, glamourozen vtis. S formulo, ki traja do 24 ur**, bo ta vtis ostal ne glede na to, kako boste preživeli dan.
OVERNOIR COUTURE ČRN ODTENEK
Lash Clash zagotavlja popolnoma novo izkušnjo črne barve z izjemnimi črnimi pigmenti in – če še to ni dovolj črno – končnim odtenkom overnoir couture. Visoko razmerje finih razpršenih delcev črnega železovega oksida v prozorni osnovi naredi trepalnice intenzivno črne, drzne in polne – inovacija za vse odvisnike od črne maskare na svetu.
DODATNA NEGA
Formula brez vonja maskare Lash Clash obogatena z ekstraktom florentinske perunike iz YSL-ovih vrtov Ourika, pomaga trepalnicam, da ostanejo polne, mehke na dotik in zdravega videza.
VRTOVI OURIKA BLAGOVNE ZNAMKE YSL BEAUTY
YSL Beauty je podprl ustanovitev zadruge 32 žensk, ki negujejo in vzdržujejo prav vsako rastlino v vrtovih Ourika. Ta socialni program želi podpreti spretnosti ljudi v tej regiji, da bi povečali njihovo finančno neodvisnost.
Poleg ustvarjanja novih poslovnih priložnosti za zadrugo žensk, so ti vrtovi blagovni znamki YSL Beauty omogočili opazovanje in nabiranje nekaterih dragocenih sestavin, ki so ključni del njenih kozmetičnih izdelkov. Vsaka surovina je izbrana, pridelana in pridelana na trajnosten način ter skrbno ekstrahirana, da ustreza tudi najstrožjim standardom učinkovitosti.
* Inštrumentalni test, 25 žensk, po 5 nanosih
** Potrošniški test, 98 žensk