Nova dišava Lancôme La Vie est Belle Iris Absolu

Vse ambasadorke parfumske hiše Lancôme so posodile svoj glas sreči v novi kampanji za La Vie est Belle


Lancôme je prvič zbral svojo družino okrog La Vie est Belle in njene muze  Julie Roberts. 

Nova kampanja je prelomno praznovanje žensk, ki podpirajo in navdihujejo ena drugo ter slavi močno vez parfumske hiše Lancôme s skupnostjo La Vie est Belle po vsem svetu. Julia Roberts je povabila celotno skupnost ambasadork Lancôme, da skupaj v en glas izrazijo svojo srečo.

Pridružile so se ji Amanda Seyfried, Isabella Rossellini, Lily Collins, Penelope Cruz in Zendaya Coleman in še 2 novi muzi. Katera druga dišava ima tolikšno moč, da lahko združi tako navdihujoče ženske okoli tega edinstvenega sporočila? Ta ikonična zasedba aktivistk za srečo – ki odraža intenzivnost dišave in brezmejni nasmeh, ki krasi stekleničko – predstavlja estetski premik in ponosno podpira to novo različico znamenite ženske dišave parfumske hiše Lancôme, ki je še bolj raznolika in vključujoča kot kadarkoli prej, njeno sporočilo pa še nikoli ni bilo tako pomembno. 

Pod fotografije te ikonične kampanje se je podpisal legendarni modni fotograf Mario Sorrenti, film, ki proslavlja neustavljivo moč sestrstva, pa je posnel nadobudni režiser Emmanuel Adjei.

Lancôme želi razviti močno čustveno vez z ženskami po vsem svetu, zato predstavlja serijo videoportretov: vse ambasadorke parfumske hiše so pred kamero odkritosrčno spregovorile o svoji pristni in spontani viziji življenja ter kaj ga dela tako čudovitega. Iskreno so odprle svoja srca in povabile vse ženske iz skupnosti La Vie est Belle, da uporabijo svoj glas in sodelujejo v tem svetovnem praznovanju čudovitosti življenja. Želijo nas spomniti, da je življenje to, kar iz njega naredimo, zato ga naredimo čudovitega. Skupaj. 

Ta ikonična kampanja je živahna, čustvena in univerzalna ter praznuje intenzivnost povezanosti, medtem ko nova dišava pomaga po vsem svetu širiti pristno srečo, ki jo izžareva srce slovite dišave parfumske hiše Lancôme: La Vie est Belle Iris Absolu. 



Sporočilo sreče, močnejše kot kadarkoli prej

Gre za več kot le dišavo: gre za sporočilo.

Leta 2012 je Lancôme sporočil: »Življenje je čudovito.« Te tri besed imajo univerzalen pomen. Lepota tega francoskega izreka, ki pravzaprav sploh ne potrebuje prevoda, odmeva skozi ere, prek obzorij, v vsak kotiček sveta. Lancôme je izbral ime, ki se je s svojim preprostim sporočilom o veselju dotaknilo milijonov žensk po vsem svetu: La Vie est Belle.

Leta 2023 nam izrek »Življenje je čudovito« sporoča, kako pomembno je upanje in zavestna odločitev, da na življenje gledamo z optimizmom. Naj poiščemo srečo v svetu, ki jo potrebuje bolj kot kadarkoli prej. Naj proslavimo pogum vseh, ki se borijo za to, da bomo nekoč vsi lahko rekli: »Življenje je lepo.« Sreča je skupna, a hkrati zelo individualna in edinstvena za vsakega izmed nas. V skladu s to evolucijo parfumska vodica La Vie est Belle danes naslavlja žensko skupnost z novo različico dišave, ki jo zaznamujejo velikodušnost, pristnost in sestrstvo. Nova dišava po navdihu skupne vizije sreče proslavlja moč sporočila parfumske hiše Lancôme in prenaša to edinstveno vibracijo v dišavo. 
Veličastna oda znameniti cvetlici originalne parfumske vodice, La Vie est Belle Iris Absolu, vsebuje še več znamenitih sestavin, ki so zaslužne za njen uspeh: značilni iris je zdaj 10-krat bolj koncentriran kot v originalni parfumski vodici. Ikonični kristalni nasmeh na steklenički pa je spremenjen v brezmejni val in hkrati nasmehe ambasadork parfumske hiše Lancôme, ki so se prvič zbrale skupaj za to prelomno in ikonično kampanjo. Vsaka ženska je po njihovem navdihujočem vzoru vabljena, da odpre svoje srce, deli svojo zgodo, življenjske nauke ... in tako skupaj z drugimi po vsem svetu na novo opredeli, kaj pomeni sreča. Ta opredelitev pa vključuje vse ženske in z deljenjem postaja vse večja.  

Živahni poklon slovitemu irisu parfumske vodice La Vie est Belle


Ker je desetkrat bolj koncentriran kot v originalni formuli, je iris postal glavna zvezda La Vie est Belle Iris Absolu. Ta cvetica, ki je ena izmed najdragocenejših sestavin v svetu dišav, tej kompoziciji zagotavlja vrhunsko intenzivnost, njeni sledi pa lesketajočo živahnost.

Nepremagljivo elegantno »modro zlato parfumerije« po iskrivem začetku vse nianse razkrije na koži. Akord ribeza s svežino uravnoteži akord mlečne fige, ki je topel kot sončno poletje. Povzdignjena z globokim akordom pačulija in zelo zasvajajočim značajem gurmanske note, ki je bistvena za La Vie est Belle, pa ta nova različica vzbuja vztrajen občutek veselja, ki se neustavljivo širi naokrog.




Večno vgraviran neskončen kristalni nasmeh


Za to novo različico je Catherine Krunas, oblikovalka in ustvarjalka originalne stekleničke, na novo interpretirala znameniti kristalni nasmeh. Pri ustvarjanju novega vzorca za to ikonično stekleničko so jo navdihnili valovi, ki jih ustvari kapljica, ko pade na površino vode. Ta veličastni nasmeh, za vedno vgraviran v stekleničko, sije navzven kot naskočen val. S tem odseva nasmehe vseh ambasadork parfumske hiše Lancôme, ki širijo srečo v okviru nove kampanje. 


       Vedno sodobna sreča


Na podlagi opažanj parfumske hiše Lancôme o tem, kaj osrečuje ženske in v povezavi s stanjem duha potrošnikov, kampanja La Vie est Belle 2023 s prepričanjem, da je življenje skupaj lepše, piše novo poglavje zgodbe te ikonične dišave. V središču prelomne kampanje, ki slavi skupno in raznoliko vizijo sreče v skladu s sodobnimi prepričanji, je ta dišava, ki uteleša idejo sreče, ki z deljenjem postaja vse večja – vse od njenega intenzivnega vonja do privlačne stekleničke. 

Ikona parfumske hiše Lancôme še bolj kot kadarkoli prej ponosno dokazuje, da je več kot le dišava – je simbol povezovanja. Dišeča himna vse večji skupnosti žensk po vsem svetu. Jo boste zapeli zraven tudi vi? 

Boste z nami delili svojo zgodbo kaj dela vaše življenje lepše?